Translate

9 Mayıs 2011 Pazartesi

Göz kamaştıran bir ışıltısı yoktu belki aşkmızın... ama keşke öyle olsaydı gözler kamaşsaydı ve bizi kimse göremeseydi...

Bir saatti ömrümüz.

Bir saatlik ömürde, gözlerine mi bakayim, ellerini mi hiç bırakmayayım, sesinin kulaklarıma dolmasına mı izin vereyim yada sadece bu bir saatin bir ömür olmasını isteyecek kadar yüzsüzleşip dualar mı edeyim?
Bilemedim...
Sessizliğimin nedeni ayda yılda da olsa sana gelirken hala ilk günün telaşı, heycanıyla bunları sıralayamayışımdır, belki de bir sonraki an'a kadar hangi cümleye hangi resminle bakacağımı düşündüren imgelerdir.
Bilemedim...
Bakarken sana, elinden tutup hep beraber yürüyelim demeye cesaret edemedim, edebilsem, söyleyebilsem gelirmiydin?
Bilmek zor, hem de çok. Öyle işte, öyledir yani...
Şimdi seviyorum derken sızlıyor yüreğim, bir yürek bir bedeni yakacak kadar büyür mü hiç?
Beni yakıyor, hızını alamayıp dünyayı ateşe vermesinden korkuyorum. Çok canım yanıyor.
Aşığım derken dünyaya sığmaması gereken o kalp canımı acıtıyor. Bazen hele de o ömürlük bir saatin sonunda şurama, tam şuraya, sol tarafıma, yüreğime büyük bir taş kütlesi bırakılmış gibi oluyor, nefes alamıyorum. Ağlamak istiyorum ağlayamıyorum. Doluyor gözlerim, sızıntı dahi vermiyorlar öyle bir hapsetmişlerki kendilerini, bırakmıyorlar...Boşver sende insansın elbet ağlayacaksın, elbet bir gün sende güleceksin diyemiyorlar...
Güçlüyüm ben, diyorum. -mış gibi yapmak değil niyetim aslında tamda senin istediğin gibi güçlü olmak güçlüyü oynamak istiyorum. Birşeyler duman etmeye geldiğini söylemeden sinsice gelip birden dayansa da kapıma, inan eskisi kadar sarsamıyorlar beni.

' O seni çok seviyor' dedin şaşırdım hani, o zaman söyleyemedim ama O'nun beni sevdiğini değil alenen bana teşekkür ettiğini düşünüyorum,... Hani ellerimle hediye ettimya ....
İnsan herşeyi yazamaz ki, yazar yazar bir yerde yine kalır öyle... Eceli gelmiş gibi...


İsterim ki kimsenin canı böyle bir duygu yüzünden yanmasın

ve

istiyorum ki mutluluğumu istediğin kadar mutlu olasın...

2 yorum:

  1. teşekkürler... demekle yetineceğim galiba yazdıklarını yaşamış ama ifade edememiş biri olarak.

    YanıtlaSil
  2. :) rica ederim. uzun zamandır yorumlarından uzak kalan birisi olarak :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan

Sevmek ya da sevmemek işte bütün mesele bu!...

     İnsan sevmeye nereden başlamalı? Günün sorusu bu olsun.       İnsan en çok kendinin düşmanı ve yine en çok kendinin dostu. Bir söz va...

Popüler